dinsdag 16 juli 2013

Tatutatuuu

Altijd als er hier een brandweerauto of ambulance voorbij rijdt dan is de interesse gewekt van onze kleine en de mama van de kleine was verliefd op dit plaatje klik, dus dat werd 1-op-1 gekopieerd.

Voila!


De stof kocht ik hier, de boordstof kun je hier kopen, nog tijdelijk in de aanbieding ook, maar is wel mijn eigen webwinkeltje ;-). Met de code FB10 krijg je nog eens 10% extra korting.
Het patroon is deze waarvan ik de col wegliet en de hals ietsjes aanpaste. 
Blauw legginkje is in de maak, daar moet nog elastiek in en dan is het setje af. 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Wat heb jij aangepast aan de hals? Want ik laat de col ook vaak weg, maar pas dan de hals niet aan.. :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo zie je maar dat alle stofjes unisex zijn eenmaal ze verwerkt zijn :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Wilde dat ik beter overweg kon met de naaimasjien...

    BeantwoordenVerwijderen