donderdag 6 september 2012

Bijna vakantie dus nog even wat projectjes afmaken

Heerlijk, vrijdag gaan we voor 2 weken op vakantie. Voor het eerst vliegen met 't kleintje. Spannend en natuurlijk ook heel leuk. Ik vind het vooral leuk voor René, nu kan hij eindelijk eens wat langere tijd met zijn dochtertje doorbrengen. Ze gaat steeds gekker doen en ik kan haar slecht immiteren, dus het is leuk voor hem om al die gekke geluidjes en gekke bekkies zelf eens te zien.

Ik had een broekje gemaakt voor Sam en had er met hotfix een applicatie op gemaakt van Pip. Helaas was ik te snel en streek het plasticfolie mee met het broekje. Resultaat: Wit plastic boven de applicatie wat ik er met geen mogelijkheid af kreeg. Ik maakte een roezeltje en naaide dat erop en herhaalde dat voor de vorm nog maar eens voor op een ander plekje op de broek. Dan kan ze daar lekker aan wriemelen in plaats van aan de steentjes. Ze gaan er niet snel af, maar je weet het nooit.... En dan zitten ze natuurlijk meteen daarna in haar mondje.



Snel verder.... ik heb nog een jasje liggen wat af moet!

2 opmerkingen:

  1. Wat is het broekje leuk geworden. Als je niet gezegd dat het roezeltje was om iets te verbergen had ik het echt niet gezien, mooi opgelost zo.
    Een hele fijne vakantie, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slimme oplossing dat roezeltje, schattig broekje.
    Beetje laat maar als nog een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen